Қару-жарақ пен қару-жарақ - жергілікті диалектіде «тісті», «тісті» және «корпус жинағы» - сіздің кейіпкеріңіздің сипаттамаларын анықтайтын негізгі нәрселер, әсіресе сол қанаттағы және ойынның соңында. Ол туралы не білу керек? Мәліметтер кесудің астында.
WOW ішіндегі элементтердің сипаттамалары
Элемент түрлерінен бастайық
WOW. Олар үш санатқа бөлінеді:
- BoP (Bind on Pick Up) – элементті алғаннан кейін кейіпкерге «байланады». Яғни, мысалы, сіз бастықтан түскен олжаны ойнап, осы элементті таңдайсыз. Енді басқа кейіпкерге берілмейді және аукционға шығарылмайды. Рас, оны NPC сатушысына сатуға немесе шашыратуға болады. Соңғысы, егер сіздің кейіпкеріңізде ән айту өнері болса немесе гарнизонда сәйкес ғимарат болса (бірақ бұл 90-деңгейден кейін ғана мүмкін) мүмкін.
- BoE (Bind on Equip) - элемент таңбамен жабдықталғаннан кейін ғана "байланады". Егер ол сіздің қоймаңызда немесе банкіңізде болса, оны әлі де сата аласыз немесе басқа таңбаға бере аласыз.
- BoA (Тіркелгімен байланыстыру, "мұралар") - бұл элемент түрі тіркелгіңіздегі басқа таңбаларға тасымалдауға мүмкіндік беретін есептік жазбаға "байланысты". Жаңа деңгейлерге жеткен сайын мұндай элементтің қасиеттері артады. Бұған қоса, көптеген BoA-да тәжірибе жинақтау үшін бонустар бар.
Сонымен қатар сауыт неден жасалғанына қарай мынадай түрлерге бөлінеді: мата, былғары, шынжырлы пошта және табақ. Мысалы, барлық сыныптар сауыт кие алмайды. Сиқыршылар, діни қызметкерлер және сиқыршылар сияқты кастер сыныптары мата сауытынан ауыр ештеңені жабдықтай алмайды. Кім не кие алады - кейіпкерлер класын таңдау туралы материалды қараңыз.
Элементтерді қалай алуға болады?
Әдетте төрт көз бар:
- заттар өлтірілген құбыжықтардан түседі немесе сандықтарда немесе жәшіктерде болады;
- Егер сізде белгілі бір қолөнер болса, оны жасауға болады;
- элементті аукционда сатып алуға болады, әдетте ол құбыжықтан түсірілген BoE немесе басқа ойыншы жасаған зат;
- Элементті тапсырманы орындағаны үшін сыйлық ретінде алуға болады;
- Тағы бір маңызды мәселе. PvE үшін жасалған нәрселер бар және PvP үшін жасалған нәрселер бар. Біріншісі ойыншылардың бір-бірімен күресуіне өте қолайлы емес, ал егер сіз соңғысын рейдте кисеңіз, онда сіз күлесіз. PvP элементтерінде тек PvP ойынына қажетті мүмкіндіктер бар.
Тағы бір маңызды мәселе. PvE үшін жасалған нәрселер бар және PvP үшін жасалған нәрселер бар. Біріншісі ойыншылардың бір-бірімен күресуіне өте қолайлы емес, ал егер сіз соңғысын рейдте кисеңіз, онда сіз күлесіз. PvP элементтерінде тек PvP ойынына қажетті мүмкіндіктер бар.
Енді заттардың сапасы туралы. Оны зат атауының түсі арқылы оңай анықтауға болады.
- "Сұр" және "ақ" элементтер сәйкесінше төмен және қалыпты сапаны білдіреді. Шындығында, бұл басқа ойыншыларды бірінші кезекте сіздің жалаңаштығыңызбен ұятқа қалдырмау үшін сізге аз пайда әкелетін қоқыс. Әдетте олар тез «жасылға» айналады. Ақылы ойыншылар бірден бірнеше «мұраларды» ала алады және өздерін жоғары деңгейге дейін алдай алмайды.
- "Жасыл заттар" деп те аталатын ерекше сапалы "жасыл" заттар. Олардың статистикасы көбірек және кейіпкеріңізді біршама күштірек етеді.
- Сирек сапалы «көк» заттар, «көк». Нивелирлеу кезеңінде ол ең жақсы және ең қолжетімді болып саналды. Ол әдетте бес адамдық зындандардағы құбыжықтардан тасталады немесе квест тізбектерін аяқтағаны үшін сыйлық ретінде беріледі. Дегенмен, олар да жасалуы мүмкін. Корпус жинағындағы "мұралар" жоқ бос орындарды уақытша толтыру жақсы таңдау.
- "Күлгін" заттардың сапасы өте жақсы. Бұл бірдей эпостар, ойында қол жетімді ең жақсы және төменде талқыланатын аңызға айналған элементтерден кейінгі екінші. Сонымен қатар, бұл жерде элемент деңгейі сияқты маңызды көрсеткіш туралы білген жөн, өйткені эпос эпостан ерекшеленеді. Әдетте, эпостар белгілі бір рейдтік деңгейге байланысты. Яғни, алғашқы жорықтардағы эпостардың сапасы жаңа жорықтардағы эпостарға қарағанда төмен. Оның үстіне бұрынғы толықтырулардағы дастандар кейінгі мазмұндағы «жасыл заттардан» да сорақы. Олар жиі рейд бастықтарынан түсіп қалады, бірақ қолөнершілер де өте лайықты заттарды жасай алады. Сондай-ақ BoE дастандары бар, бірақ олар көбінесе көп ақшаны талап етеді.
- «Апельсин» немесе «аңызға айналған» элементтер («аңызға айналған»). Мұндай заттарды бір жағынан санауға болады, ал кейбіреулері енді жоқ. Қолданыстағыларды ұстау өте қиын. Егер біз ертедегі аңыздар туралы айтатын болсақ, мысалы, Thunderfury қылыш, онда оны көптеген әртүрлі компоненттерді алу арқылы жасауға болады. Оның үстіне екеуі рейдте сәтсіз түсіп қалды. Басқа аңызға айналған заттар, мысалы, Azzinoth жүздері сияқты соңғы бастықтардан алынып тасталады, бірақ кездейсоқ. Кейінгі толықтыруларда әзірлеушілер аңыздарды алу жүйесін өзгертті - оларды бүкіл гильдияның күш-жігерін немесе тұрақты және айлық рейдтерді қажет ететін өте ұзақ квест тізбегі арқылы алуға болады. Неліктен аңызға айналған заттар соншалықты жақсы? Біріншіден, олар кейіпкердің сипаттамаларын күрт арттыратын бірегей бонустар береді. Екіншіден, олар керемет көрінеді (егер біз Драенор жауынгерлерінің аты аңызға айналған сақинасы туралы айтпасақ).
Тағы нені есте сақтау маңызды? Объектілер екі немесе одан да көп элементтерден тұратын жиындардың (жиындардың) бөліктері болуы мүмкін екенін есте ұстаған жөн. Егер кейіпкер осындай жиынтықтан бірнеше затты кисе, онда ол қосымша бонустар алады. Бұл әсіресе рейдтік жиынтықтар үшін маңызды.
Енді жаңа қосымшаның шығуымен қандай өзгерістер болатыны туралы аздап. World of Warcraft: Легион аты аңызға айналған заттарға үлкен өзгерістер әкеледі. Олардың ашық әлемде құбыжықтардан құлау мүмкіндігі өте төмен болады. Сондықтан ұзақ квест тізбектерінің күндері және ұзақ рейдтерге бару қажеттілігі артта қалды. Егер сізде сәттілік болса, сіз ашық әлем кеңістігінде бастықтан түсетін кейбір «қызғылт сары» заттарды аласыз. Бірақ Легиондағы ең қызықты нәрсе аңыздар емес, артефактілер деп аталады.
Артефактілер - ойыншы өз қалауы бойынша жаңарта алатын қарудың ерекше түрі. Бұл оның мүмкіндіктерін де, сыртқы түрін де жақсартуға қатысты. Шын мәнінде, бұл деңгейдің шегі кейіпкер дамуының тағы бір деңгейі. Әр сыныптың және сол сыныптың әр мамандығының өз артефакті болады. Толық мәліметтерді артефактілер туралы бөлек мақалада оқуға болады.